Friskvårdskompaniet

Tiiiiiiisdag!

Kategori: Allmänt

Godmorgon på er!
 
Har varit utan internet hemma nu i ÖVER 2 VECKOR, och vet ni hur frustrerande det är!?!
 
I början var det faktiskt ganska skönt, man slapp känna den där stressen över att man måste kolla FB och bloggar osv och alltid vara uppdaterad, men nu har det ju som gått över gränsen! Känner mig ganska efter...:S
Känns precis som att vara på utlandssemester och ha stängt av telefonen och inte ha med sig någon dator och vara sådär härligt oåtkomlig! Förutom bara då minus den där semestergrejen...;)
 
Hoppas iaf ni får en bra tisdag idag! Med mycket träning, mat och hockey kanske =)
 
 
Haha skrattar bara jag ser den här bilden!
 
// Tina

Kommentarer

  • Anette säger:

    Hej.
    Jag undrar om ni kan fundera på att lägga ett pilates eller spyc pass lite senare på kvällen eller lägga ett pass på helgen.
    Om man som jag pga jobbet inte kan åka och träna förrän 18.30 på kvällen må-fr är de trist att aldrig kunna gå på vare sig trx, spyc eller pilates som är dom tre pass som passar mig bäst.
    Saknar verkligen onsdags spyc:en som va klockan 19.

    Svar: Hej! Vi ska absolut ta med detta önskemål till vårterminens schema! Det är i brist på instruktörer vi har måstat låta passet på onsdgagar utgå... Men som sagt - vi tar med ditt önskemål till våren! // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-11-20 | 08:49:55
  • Jossan säger:

    UNDERBAR bild... jag älskar den! =) haha!!!

    2012-11-21 | 10:37:45

Kommentera inlägget här: