Friskvårdskompaniet

Vilka är vi?

Kategori: Allmänt

Vi tycker det är fantastiskt kul med så många läsare som kikar in här varje dag! Så för nya medlemmar ( och även gamla för den delen, men ni känner ju oss vid de här laget) här kommer en presentation om vilka vi är!
 
 

Namn? Tina Evelina Antonsson
Kallas? Tina
Ålder? 21
Kommer från? Byske
Bor? Kågevägen
Yrke? Har tidigare jobbat som servitris, men nu är jag receptionist på FRK och instruktör i det mesta!
Utbildning? Samhällsprogrammet och olika instruktörsutbildningar
Vad ville du bli när du var liten? Oj, har velat bli så mycket... men några exempel är frisör för då fick man ha så fina naglar och polis för jag ville vara lika tuff som Gunvald Larsson haha
När började du på Friskvårdskompaniet? 2010
Framtidsplaner? Svårt att säga, just nu tar jag livet som det kommer =)
Bästa egenskap? Jag är lätt att ha att göra med, ser positivt på saker och är ganska anpassningsbar
Sämsta egenskap? Är ibland lite FÖR organiserad för mitt eget bästa. Säger bara LISTOR......
Speciellt ögonblick från 2012? Hela min och Jossans resa till Nya Zeeland och Australien i vintras var som ett enda långt magiskt ögonblick =)
Vad gör du nästa år? Oj, vet inte. Beror väl lite på! Som sagt tar jag framtiden lite som den kommer
Längtar till? Håller på att renovera här hemma, så jag längtar tills det är klart så man slipper leva i KAOS! Och så BodyCombat-utbildning i Umeå i slutet på november. Alltid kul att få testa en ny release!
Längtar inte till? Kan typ inte komma på nått jag inte längtar till... eller jo! Till på fredag för då måste jag stiga upp så tidigt! Fast fredag kommer ssmtidigt bli bästa och roligaste dagen på länge i coh med allt halloweenfirande, så det kommer nog gå bra att ta sig upp ur sängen ändå ;)
När kliver du upp på morgonen? Allt ifrån 04.30 till 09.30, beroende om jag jobbar eller är ledig
När går du och lägger dig på kvällen? Mellan 22.30-24.00
Katt eller hund? Kisse, har haft 3 stycken =)
Godis eller chips? GOOOOOODIS
Favoritmat? Hehe... går INTE svara på för denna matfantast! Är jag bara hungrig (vilket jag i princip alltid är) kan blodpudding vara det godaste jag har ätit!
Favoritdryck? Allt med bubblor i!  Förutom Dr Pepper, uäk!!
Favoritmusik? Lyssnar seriöst på ALLT. Country, dunk, lugna myslåtar, party, rock - I LOOOOVE music!
Favoritdag? Söndag tror jag
Tränar utöver gruppträning? I nuläget är det ganska skralt på träningsfronten utanför gruppträningssalarna... men när jag får tid över brukar jag simma
Motto? Keep it real and stay with the fight, always =)
 
 
 
 
 
Namn? Josefin Lindgren
Kallas? Jossan
Ålder? Typ 26!
Kommer från? Morön
Bor? Kågevägen, vi bor grannar =)
Yrke? Instruktör, receptionist & personlig tränare
Utbildning? Diverse instruktörsutbildningar, personlig tränare, florist & bartender
Vad ville du bli när du var liten? Jag ville bli chef, haha....
När började du på Friskvårdskompaniet? 2002... firar 10 år iår =)
Framtidsplaner? De vet man aldrig ;p jag bara kör på!
Bästa egenskap? Engagerad & driven
Sämsta egenskap? "Tycker" kanske lite väl mycket ibland
Speciellt ögonblick från 2012? Utan tvekan min & Tinas resa i januari!
Vad gör du nästa år? Jobbar förhoppningsvis kvar här på FVK ;p
Längtar till? Mitt läskiga cykelpass på fredag =) sen min resa som jag åker på den 20 december
Längtar inte till? Vintern
När kliver du upp på morgonen? Mellan 04.45-08.00 beroende på när jag börjar jobba
När går du och lägger dig på kvällen? Typ 23.00
Katt eller hund? Katt
Godis eller chips? Men GODIS såklart =)
Favoritmat? Tacos & sushi
Favoritdryck? Vatten & celcius
Favoritmusik? Allt med bra tryck när jag ska träna.... hemma vill jag helst bara ha de tyst ;p
Favoritdag? Men åh så svårt... alla dagar har ju sin charm... men kanske onsdag tätt följt av fredag!
Tränar utöver gruppträning? Gym & crossfit
Motto? De blir vad man gör det till!

Kommentarer

  • Josse! säger:

    Hej!

    Har ett önskemål att ni någon gång lägger ut bra träningslåtar på er blogg... T.ex på Jossans spinningpass är det grym musik som man blir så peppad av! Skönt att kunna lägga in sånna låtar i sin spotify ;)

    Ni är grymma! =)

    // Med vänlig hälsning
    Josefin

    Svar: Hej Josefin! Vilken bra idé.... vi gillar när ni skriver vad ni vill läsa om! Det ska vi absolut göra! Är det mitt senaste cykelpass som du skulle vilja ha musiken till? Ha de gott! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-11-01 | 11:31:45
  • Josse säger:

    Ja precis :D

    2012-11-01 | 13:57:26

Kommentera inlägget här: