Friskvårdskompaniet

Dagen efter....

Kategori: Allmänt

Jahapp.... då var det över!
SUPERSATURDAY 2012!
 
På ett sätt känns det skönt, jag har jobbat mycket med detta på senaste tiden å varit rätt så nervös, har man tänkt på allt, har man kommit ihåg att fixa hit & dit, hur kommer det gå, kommer allt att flyta på, va händer om ljudet inte funkar, vem ska hämta lunchen, vem ska köra pump-grejer å bla bla bla! Så det har ständigt funnits en liten oro över saker å ting... men faktiskt så kände jag redan när tjejerna drog igång pumppasset igår att jag kunde slappna av lite!
 
Jag vet inte hur jag ska kunna sammanfatta dagen... men jag är så himla nöjd, å stolt, vilka fantastiska arbetskamrater jag har! Det var verkligen en kanondag vi fick vara med om igår! Duktiga instruktörer, tuffa pass, fantastiska medlemmar, härlig stämning! Åsså Line såklart, vilken inspirationskälla hon är! Helt underbar ;p
 
Å jag vet inte hur vi ska kunna tacka alla som har hjälpt till! All bärhjälp och alla sponsorer, ja, det finns verkligen jättemånga som hjälpt oss med konventet!
 
Nu känns det dock lite tomt... de brukar ofta göra de efter ett så stort projekt!
Men vi behöver inte oroa oss.... det kommer en hel rad med happenings framöver, närmast är ju på fredag då det är HALLOWEEN! Sen kommer dansevent, cykeldag, jultema m.m!  Det är detta som gör Friskvårdskompaniet så himla speciellt tycker jag! Friskvårds skiljer sig verkligen från andra gym, det är så himla hemtrevligt och familjärt! Kontakten mellan personal/instruktörer och medlemmarna är oslagbar.... eller det är vad jag känner från min sida iaf! Det allra viktigaste för  oss är gemenskapen och att alla ska trivas, det är därför vi jobbar på det sättet som vi gör!
 
SUPERSATURDAY - det var precis de det var, en riktig superlördag! Jag kommer för alltid minnas igår med ett stort leende på läpparna!
 
Nu tänker jag koppla av ett tag.... tills december typ ;p Då börjar planeringen inför MEDLEMSFESTEN 2013!
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: