Friskvårdskompaniet

En annorlunda dag!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
 
Hoppas ni har det bra i höstmörkret! Nu ÄR det tungt alltså att stiga upp och ha öppning, det blir ju inte ljust förrän efter 8 typ!! Men det är många som varit här på morgonen ändå, yoga och TRX är populärt på tisdagsmornarna!
 
Tänkte berätta om min dag, det blev nämligen en lite annorlunda dag idag... Jag ska inte leda mindre än FEM pass idag! Tror faktiskt det är personligt rekord :P
 
Fört ut är seniorerna! Tänkte att de skulle få köra lite tabata...=) Men inte riiiiktigt lika tufft som Jossan brukar köra med lunchpasset en timme senare ;) Sedan är det corestation! Det ser jag framemot! Har valt ut många härliga övningar...=) Efter det är det Bodystep som gäller! Var egentligen Anna-Sofia som skulle hålla i passet, men eftersom att hon är sjuk rycker jag in =)
 
Sedan blir det en paus på några timmar, för att därefter köra lite core med ett företag! Det är sista gången vi kör tillsammans, så det kommer bli kuuuuul ;)
 
Sen är det paus igen, för att sedan avsluta dagen med COMBAT!
 
Snacka om härlig dag alltså!!! Men tur att jag inte behöver träna på alla pass....;)
 
Hoppas ni får en härlig tisdag och att ni laddar för på lördag!! =)
 
 
// Tina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: