Friskvårdskompaniet

God morgon onsdag!

Kategori: Allmänt

Jag ska inte ropa: HEJ! ännu.... men "halsontet" är faktiskt borta!!!
Jossan - Förkylning 2-0 =)
 
Så de känns som att detta kan bli en riktigt bra dag ändå! Frukosten är i magen, jag har fixat en ny tabata-skiva och dessutom börjat spåna på ett "tema-cykel"-pass... Kl 14.30 börjar jobbet å då är det PT-träning  som gäller! Och som ni säkert vet vid de här laget så betyder även onsdag = combat för mig! Ikväll ska jag köra hela passet själv vilket känns enormt spännande! Så kan de kanske vara så att motivationen infinner sig i sal 1 kl 18.00.... vem vet =) *håller tummarna*
 
Nåväl.... tills dess att den kommit tillbaka kan väl ni bjuda på lite läsning! Vi är otroligt glada över alla läsare så det vore sååååå himla kul att få veta lite mer om er! Så om ni ids, de tar inte lång tid alls ;p kan ni väl lämna ett litet spår efter i i kommentarsfältet!?!
 
Hur länge har du tränat på friskvårds?
Tränar du i gymmet, gruppträning eller både och?
Trivs du hos oss?
 
 
Ha de gott!
//Jossan
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tina är så otroligt lik Kaley Cuoco :)

    2012-10-10 | 14:07:31
  • Frida säger:

    Har tränat upp min rygg hos er och man blir så glad varje gång man kommer in. Var många gånger i gymmet efter som jag skulle träna upp min rygg, men var även på en del pass vilket var toppen.Man blev insperarad och ville verkligen komma tillbaka. Så när min rehab tid var slut såg jag fram i mot att köpa mig ett kort och börja köra hård träning men vad händer.. Pajar knäet.. Men när jag fått hjälp med knäet så blir det hård träning, men tills vidare vila och att träna överkroppen! Tack för ett toppen gym, gruppträning helt enkelt ett ställen man längtar till! Ni är bäst!

    Svar: Hej Frida! Men åh, vilken osis! Då håller vi tummarna för att du snart är på banan igen! Du är alltid välkommen tillbaka =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-10-10 | 14:35:15
  • Linda säger:

    Hej.

    Har tränat på friskvårds sen i maj. Det var min arbetskompis som tog med mig till friskvårds och nu kan jag inte tänka mig något bättre ställe = ) Trevlig och kunnig personal, mängder av olika gruppträningspass (vilket är det jag helst tränar) samt en positiv stämning som genomsyrar hela Friskvårdskompaniet.

    Ni är toppen = )

    Mvh/ Linda




    Svar: Hej Linda!Du får tacka din arbetskompis från oss! Härligt att höra att du trivs och gillar stämningen & våra gruppträningspass! =) // Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-10-10 | 15:08:03
  • Ann Lundqvist säger:

    Hej! Har nu tränat hos er i ganska exakt i 2 år och jag har inte för ett ögonblick ångrat att jag klev innanför eran dörr den där oktoberkvällen 2010. Dottern lurade med sig sin då 24 kg överviktiga mamma på ett Afropower-danspass och sedan var jag fast i träningsträsket =) Har tittat in på en del andra gym runt om i staden men inget är så hemtrevligt som just Friskvårds. Ett ställe för alla att träna, gammal som ung, tjock som smal. Jag tränar hos er 5-6 dagar i veckan och varvar Combat, TRX, Pump, Bodystep och gymmet. Tycker att veckan har för få dagar då jag har svårt att trycka in all den träning jag vill och den nu 24 kg lättare mamman har allt att tacka dottern och Friskvårds då hon har fått livet tillbaka. Ni är toppen

    Svar: Hej Ann! Åh, jag blir alldeles varm i hjärtat av din "historia" =) Hoppas du stannar å tränar hos oss alltid! Å jag håller med dig, veckan har alldeles för få dagar ;p //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-10-10 | 16:35:22
  • Anonym säger:

    Det borde finnas ett större utrymme att träna med bl.a bollarna (de stora brevid hantlarna) på.. Det är alldeles för trångt och om man t.ex vill träna squats och lunges så är det trångt om många ska rymmas där. Speciellt när folk ska träna med hantlarna samtidigt. Jag menar självklart i gym 1.

    Svar: Hej!Med tanke på våra begränsningar i gym 1 vad det gäller utrymme så är det tyvärr svårt att göra någon ändring där! Men kolla in våra gym 3! Där finns det gott om utrymme! ;p //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-10-10 | 16:45:21
  • Emma säger:

    Hej! Jag har tränat på Friskvårds ett år nu och trivs jättebra. Vet inte om de är de något trånga lokalerna som ger en så intim och gemytlig känsla? :)
    Friskvårds har betytt mycket då jag senaste året gått ner nästan 30 kg med hjälp av träning och färre kalorier.
    Har tidigare varit flitig besökare på cirkelträningen, men nu är det mest Combat och Pump som är favoriterna. Pulsspinning och TRX kan absolut också bli det så småningom :)
    Tack för att ni är så härliga och peppande!

    Svar: Hej!Härligt jobbat Emma! Så himla kul att höra =) Å va roligt att du testat dig på så många typer av gruppträningspass! Vi blir glada över att trivs hos oss! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-10-10 | 21:26:04
  • Emma säger:

    Har tränat på friskvårds sen jan-12 och är så glad att jag började hos er. Man blir alltid på bra humör av att komma till er, tycker ni har en bra relation med era kunder vilket uppskattas! Känns som att alla är välkommna :)

    Brukar träna zumba, spinning, bodystep, sh'bam, coreball.. och även gymträning!

    Har fått en helt ny syn på träning sen i januari, då tyckte jag att det var som ett "måste" och bara jobbigt och tråkigt, nu tycker jag faktiskt att det är KUL och ser fram emot nästan varje träningspass. Ibland kan det såklart kännas jobbigt men det är alltid skönt efteråt. Tränar för att det är roligt och för att må bra och inte enbart för att "komma i beachform" som det var lite förut!
    Tack friskvårds för att ni har hjälpt mig förstått att träning är roligt!:)

    Svar: Hej Emma! Ja, visst är det en härlig känsla när man vänt om "måstet" till att istället vilja och kanske tom längta till ett träningspass! Superkul att höra! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-10-11 | 14:08:08
  • Victoria säger:

    Jag längtar så otroligt mycket tillbaka till världens bästa gym! Inget är så bra som friskvårds! :)Jag hoppas att ni har det bra och tränar hårt :D Kram på er!

    Svar: Vi saknar dig också Victoria!! Hoppas du har det bra i södern =) Kramar från oss alla
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-10-11 | 18:21:00
    Bloggadress: http://megafonen.nu/fitnessbloggen
  • Jennifer Lövström säger:

    Hejsan!
    Första gångerna jag tränade hos er så följde jag min mamma på spinningpass någon gång i 9:an, alltså 4 år sedan. Jag varvade träningen på friskvårds med fotbollsspelande men då jag fick en knäskada som gjorde det svårt att fortsätta med fotbollen började jag träna mer på gymmet. Jag fick en operationstid den 4:e Maj 2010, genomförde den och 4 veckor senare klev jag in i Bodycombat-salen för första gången, med ett nytt korsband och en bortplockad minisk. Man kan säga att jag är helt fast sedan dess, har tränat i snitt kanske 6 pass/vecka i 2,5 år tillbaka och det finns inget ställe som gör mig så glad och välmående som NI!! Det finns ingen annanstans jag skulle vilja träna för den känslan man får när jag kliver in genom dörren till ert hus, den är precis hur underbar som helst:)!! Kram på er:)

    Svar: Åh vilka fina ord Jennifer! Så snäll du är, vi blir jätteglada att du känner så! Hoppas du alltid vill träna hos oss! Åsså hoppas jag vi ses på onsdag =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-10-11 | 18:58:09
  • Frida säger:

    Trivs så otroligt bra på Friskvårds, det är så hemtrevligt och mysigt!!=D

    Svar: Det värmer att höra Frida! Kul att du trivs ;p //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-10-11 | 20:32:15
    Bloggadress: http://fotoalbum.blogg.se

Kommentera inlägget här: