Friskvårdskompaniet

Härlig vecka går mot ännu härligare helg!

Kategori: Allmänt

Hockey igen och Friskvårds ligger som ett öde hus... haha nä inte riktigt, men nästan ;) Har faktiskt varit ledig idag men jag åkte in en sväng för att köra lite härlig party-stepp med Linda, riktigt roligt! Och nog var det gaaanska lugnt i huset nu efter kl 19 =)
 
Hoppas ni alla har haft en skön vecka iaf! Nu är det verkligen höst på riktigt. Oktober och ett välda pendlande mellan klarblå himmel och näst intill skyfall. Men det är ju så det ska vara. Alla årstider har sin charm =) Har kikat lite på statistiken för hur fulla alla gruppträningspass har varit, och det märks att det har svettats mer nu i början på oktober än i september...=) Kul!!
 
Känner ni för att avrunda denna vecka och inleda helgen med lite combat tycker jag verkligen ni ska komma och vara med mig och Josefin imorgon kl 17.00. Då blir det öööööös i sal 1 =) Efter releasen i lördags teamade Malin och Viktoria i söndags och Irene och Jossan i måndags och onsdags. Är ju så himla roligt att teama =) Eller vad tycker ni deltagare? Uppskattas det när det är två instruktörer som kör passet tillsammans? Jag och Jossan är väldigt laddade för morgondagen iaf!! Har ju som sagt snart gått en vecka efter releasen och vad jag då hittills fått höra är att den nya releasen är
G R Y M. Härligt att vi är överens ;)
 
Nä nu blir det att krypa upp i soffan här hemma och äta en kanelbulle, för ni har väl inte missat att det är kanelbullans dag idag???
 
 
Kram å ha en mysig torsdagskväll =)
 
// Tina

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hej jag tänkte höra.. man ska väl inte ha skor på sig på pilatesen? eller?

    Svar: Hej! Bra att du frågade!! Det bästa är om du bara har sockar på dig under pilatespasset! Lycka till! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-10-05 | 12:35:21
  • Agnes säger:

    Tina: När kommer det utlovade på tisdagskvällar? Ser inget i passbokningen än.

    Svar: Siktet är på den 16:e Agnes, så jag hoppas det blir så!! =)
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-10-06 | 10:03:01

Kommentera inlägget här: