Friskvårdskompaniet

Hej alla glada!

Kategori: Allmänt

Humöret är på topp och jag känner mig piggare än vanligt! I fredags när jag vaknade kände jag mig lite hängig, blev rädd att jag dragit på mig en ordentlig förkylning... =( Blev snorig och väntade bara på att "halsontet" skulle anlända.... Men jag kontrade med kanjang, c-vitamin, mentolnässpray och apelsiner! Så just nu står det: jossan - förkylning 1-0! Hoppas det håller i sig!
Har ni något knep när ni börjar känna att en förkylning är på gång?
 
Annars rullar det på som vanligt! Det börjar droppa in en hel del anmälningar till SUPERSATURDAY, vilket känns helt fantastiskt kul! Bara typ 3½ vecka kvar! Så är ni sugna på att gå, köp din biljett nu medans det fortfarande finns kvar!
 
(från FVK:s supersaturday 2011)
 
Hoppas ni får en fortsatt härlig tisdagkväll!
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: