Friskvårdskompaniet

Inför läskiga fredag!

Kategori: Allmänt

 
Sitter å knåpar på mitt cykelpass som jag ska köra på fredag! Det kommer bli GRYMT! Blir nästan mörkrädd, haha.... musiken är lite läskig ;p jag har även filat lite på min utklädnad... det är ju bara för roligt med maskerad!?!?! Hörde att Irene fått sin utstyrsel oxå... *spännande* Kom ihåg att den bäst utklädda av er blir belönad med ett pris!
 
Å missa nu inte "SPOOKY-CORE" kl 06.45 med Tina, Irene & mig! Vi kommer alla tre att ha vaknat på våran absolut värsta sida! Tre hårda instruktörer, ni kommer att få jobba ordentligt, de lovar jag! Sen kommer vi köra lite extra tufft på alla gruppträningspass under dagen och eftermiddagen! Mohahaha!
 
Jag fick ett önskemål idag om att vi skulle köra en sån där utmaning, typ liknande "CORE-CHALLANGE", efter cykel & step-passet... vi får se hur de blir, kanske vi hinner klura ut någon tuff utmaning! Skulle ni komma å kämpa med oss isåfall?
 
Trevlig kväll!
//Jossan
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: