Friskvårdskompaniet

Måndag!

Kategori: Allmänt

Jahapp.... då var det måndag igen! Å full rulle redan från morgonen, jag har bl.a skickat ut ett mail till alla som deltog i lördags på konventet! Det känns viktigt att vi får feedback på vad som var bra och mindre bra! För nästa år vill vi göra SUPERSATURDAY ännu bättre ;p
 
Vi fick förresten en hälsning från Line på facebook (våran gästinstruktör från LesMills som var här i lördags)
 
"Har precis landat hemma i Värmland. Vill bara skriva och tacka för en fantastiskt fin och trevlig dag!! Alla deltagare som jag fick träffa och som var med på klasserna, ni är heeelt underbara!! Vilken stämning! Till er instruktörer: Ni har hög nivå uppe i Skellefteå! Jag är grymt imponerad av er allihop!! Ni coachar bra, leder klassen på ett säker, effektivt och inspirerande sätt. Det ord jag direkt får upp i mitt huvud är passion! Ni har en underbar passion för det ni gör och därför blir det så himla bra. Ni gör det med hjärtat ♥ fortsätt med det! Kram från en sliten Värmlänning ;)"
 
 

Men nu är det dags att gå vidare, ta nya tag, nya utmaningar, nya påhitt och nya events! Å först ut är HALLOWEEN-tema på fredag! *längtar* Jag älskar verkligen maskerader ;p Så på fredag kör vi läskiga pass, bjuder på godis och spökar ut oss! Kul va???
 
 
Såhär såg vi ut förra året =) Men vi har lite planer på nya skrämmande "outfits" de här året! Men det är inte bara vi som kommer klä ut oss.... vi hoppas på att ni oxå ska göra de! Därför kör vi en liten tävling.... Ett pris till fredagens bästa utklädnad! Så KOM IGEN NU! 
 
Trevlig kväll!
//Jossan
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: