Friskvårdskompaniet

Måndag morgon!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
 
Då var det måndag igen, hoppas ni haft en fin helg!
Själv har jag vilat, inte ens en fjuttig promenad har jag varit ute på!!! Extremt tråkigt... och bara för att jag hade bestämt mig för att vila bort denna förkylning så har jag varit grymt sugen på att träna... dålig tajming kan man säga! Men jag känner mig faktiskt mycket piggare idag =) 
 
Ni har väl inte missat att vi bytt duschpaneler i herrarnas första omklädningrum!? Vi har även bytt på damernas (igen) haha =)
 
Förresten, jag & Tina har en tumaning på gång.... den kan ni börja ladda för ;p men först får ni vara lite nyfikna!
 
 
Glad måndag!
//Jossan

Kommentarer

  • Sara säger:

    Åh herregud, en utmaning. Bara den inte innefattar godis är jag PÅ :)

    Svar: Haha... o neeeeej, nåt sånt galet skulle jag och Tina aldrig föreslå!!! Vad skulle man då göra på helgen lixom?!?!?! =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-10-15 | 12:06:21
    Bloggadress: http://moonfruit1986.blogspot.com

Kommentera inlägget här: