Friskvårdskompaniet

Tisdag!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
 
När jag vaknade imorse var min första tanke att känna efter hur kroppen kändes, om motivationen återvänt och om längtan efter ett hårt träningspass hade infunnit sig men det enda jag kände var nåt otroligt ovälkommet i halsen!!! NEEEEEEEEJ!!!!!! Var det så att min övervunna förkylning hade slagit tillbaka å den här gången med halsont!?!?
Fixade bort lunch-tabatan till Malin (tack) tänkte att dagen skulle få utvisa om det var "vilafrånträningtillsdegåttöver-ontihalsen" eller om det bara var "justvaknat-ontihalsen"
Å tack å lov verkade de vara det senaste! =) Körde mitt core & cykel-pass nu kvällen å de kändes toppen! Så nu håller jag tummarna för imorgon!
 
Nu börjar SUPERSATURDAY närma sig med stormsteg!!! *längtar*
 
Hoppas ni haft en bra dag!
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: