Friskvårdskompaniet

Tuff tisdag!

Kategori: Allmänt

Massor med gruppträningspass, en instruktion i gymmet och PT-kunder har förgyllt min dag! Fantastiskt att man får vara inne å träna när det är gräsligt väder ute ;p (vintern är inte min favvo-årstid direkt)
 
Jooooooo... nu ska jag avslöja den där utmaningen som jag skrev om tidigare! 
Här kommer den:
 
 
Yes.... den ska jag & Tina köra på fredag kl 13.00! Vi har ingen aning om hur vi riktigt ska gå tillväga, hur lång tid det tar, hur tufft det blir... utan det blir mer som en kul fredagsgrej ;p Så har ni vägarna förbi friskvårds på fredag kl 13.00 så är ni varmt välkomna att vara med och kämpa med oss! Det är alltså inget man behöver boka utan kom bara som ni är så testar vi denna utmaning tillsammans! Kul va?!?!
 
Trevlig kväll!
//Jossan

Kommentarer

  • ELIN säger:

    I´ll be there ;)
    (om inget annat kommer ivägen förstås)

    Svar: Härligt Elin! Så kul! Hoppas verkligen du kommer =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-10-16 | 23:52:27
    Bloggadress: http://elinlu.webblogg.se

Kommentera inlägget här: