Friskvårdskompaniet

FREDAG!!!!

Kategori: Allmänt

Vet inte hur ni känner, men jag bryr mig då inte ett DUGG om att det regnar idag! Varför??
Jo för att det är FREDAG!! :D
 
Jag förstår att det är tråkigt för alla som vill vara ute i skogen, plocka bär och svamp, jaga osv eller kanske har långt att cykla till jobbet. Men för mig får det gärna vara lite "ruggigt" väder såhär under hösten. För finns det nått bättre än att krypa upp i soffan med gosiga filtar och kuddar, massa tända ljus, god mat och bara myyyysa?? Och då är det ju bara ännu mysigare om det är mörkt ute och smattrar lite på rutan =)
 
Fast hösten i sitt essä är inte så dålig den heller...=)
 
 
Annars då? Har ni inget för er i afton tycker jag verkligen ni ska komma och köra combat med mig! Har satt ihop en härlig mix och har dessutom med någon nyhet...;)
 
Hoppas ni alla får en riktigt fin helg!
 
Kram!
// Tina
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: