Friskvårdskompaniet

Fredagsmys.....

Kategori: Allmänt

Ska snart sätta mig på cykeln och trampa hem.... troligtvis med planetens tröttaste & tyngsta ben (har en gräsligt fantastiskt träningsvärk från tabatan igår.... Tema: Ben....... vilket påhitt)
 
Summerar denna vecka som en toppenvecka =) har inte hunnit med hälften av de jag skulle göra, men vad gör det ;p har bl.a träffat en massa träningsivriga nya & gamla medlemmar i receptionen, kört hårt med mina PT-kunder i gymmet och instruerat några riktigt härliga gruppträningspass!
Körde ju mitt nya cykelpass idag... å de kändes....hmm, typ - bra! Fredagsgänget var toppen, dom trampade på utav bara den, så tack vare dem blev det ett bra pass ändå! Men det blir nog eventuellt att göra någon liten justering i själva passupplägget  tills nästa gång, vi får se =)
 
Nåväl, nu tar jag helg tills på söndag då det är dags för CORE RELEASE! Hoppas ni kommer, jag & Irene är grymt taggade!
 
 
Sköt om er!
Kram

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag gillade passet och speciellt intervallerna på slutet!! / Linda

    Svar: Hej Linda! Kul att höra ;p //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-09-23 | 10:10:25

Kommentera inlägget här: