Friskvårdskompaniet

God morgon fredag!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
 
Igår var det verkligen full rulle ;p Jag hann köra PT med två av mina kunder, och core med "mitt" företag, fota instruktörer (snart sitter Peter, Kattarina, Jenny & Hanna uppe på den röda väggen) jobba i repan, planera lite inför supersaturday och sen avslutade jag dagen med TABATA - tema BEN! Riktigt tufft, men kul =)
 
Nu väntar snart morgonfredagsmöte.... ska bara bränna ut min cykelskiva först! Tänkte köra mitt nya pass idag.... så jag längtar! Jag tror verkligen det blev toppen, men det återstår att se!
 
 
Önskar er en härlig fredag!
//Jossan
 
 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Förbenade dagis som bara stänger en fredag, i tanken är jag och cyklar idag :) Min kropp skriker liksom fredagsspinnnnning! Nästa fredag...

    Svar: Men åh..... ja, du saknades på passet idag Sara! Hoppas du får en fin helg! ;p //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-09-21 | 09:12:59
    Bloggadress: http://moonfruit1986.blogspot.com

Kommentera inlägget här: