Friskvårdskompaniet

Härliga torsdag!

Kategori: Allmänt

Tänkte ta igen några dagars uppdatering så håll i er! haha =) därav denna bombardering av inlägg!
 
Jag har haft en toppenvecka på friskvårds! Jobbat lite mer än vanligt ;p hade lite att ta igen efter förra veckan! Jag har fått köra några tuffa gruppträningspass, riktigt härligt! Åsså jobbat i receptionen såklart!
 
Dessutom har jag kommit igång med några PT-kunder! Å det är verkligen såååå himla kul! Dom är hur duktiga som helst, allihopa! Det är underbart att se hur dom kämpar! Jag längtar redan tills nästa vecka då jag ska få köra med dem igen ;p
Är du oxå intresserad av att ta din träning till en högre nivå? Pressa dina gränser lite? Vill du förbättra din teknik, få inspiration, testa nya övningar, köra TRX eller crossfit, få upp motivationen... You name it! Hör gärna av dig: [email protected]
 
Idag har vi kört & filmat de nya corepasset, nr 9! Så nu är det färdigt! Release söndag 24 september! Missa inte! Passet är toppen!
 
Nu måste jag verkligen förbereda mig för imorgon... då bär det av på nya äventyr med friskvårdsgänget! =)
Sov gott!
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: