Friskvårdskompaniet

Mer info om SUPERSATURDAY!

Kategori: Allmänt

Här kommer schemat för dagen:
 
 
Jag vet, jag har skrivit detta förr.... men vi vill verkligen peppa er alla till att komma på vårat fantastiska konvent! Gör detta till en heldag! Dra ihop ett gäng, kom å träna, ha kul, gå ut å ät sen på kvällen! Eller ge bort biljetten i  födelsedagspresent till någon! Eller om du inte använt din friskvårdspeng från jobbet än, änvänd den nu! Känner du ingen annan som ska gå: kom själv, du känner ju ändå alla andra som kommer va där! Du träffar dom varje vecka, svettas på samma pass, så varför inte!?! ;P Å en sak till.... de jag får höra ofta.... -"Men jag kommer aldrig orka träna sex pass" MEN VEM GÖR DET!?! Det är ju inte det som är meningen! Tanken med detta konvent är att få testa på nya pass, träffa andra träningssugna människor som har precis samma intresse som en själv, umgås, svettas, ha kul, få inspiration å bara uppleva en helt fantastisk dag =)
 
Jag tänkte be några av er om en tjänst.... ;p Ni som var med förra året, kan inte ni lämna en kommentar om konventet! Hur stämningen var... om passen, energin, ja... vad som helst! Nu blir de sååå tjatigt när jag bara maler på om hur himla kul jag tyckte det var... Så de vore toppen om ville hjälpa till att peppa! För ju fler vi blir desto roligare kommer vi att ha!
 
Å fråga på... har ni nån fundering om dagen - shoot! Vi svarar gärna!
 
OBS! Begränsat antal platser...! Du kan köpa din biljett i receptionen eller betala in via bankgiro!
//Jossan
 

Kommentarer

  • Ann Lundqvist säger:

    Det roligaste på hela året om man nu inte har haft möjlighet att åka ned till Storstan helgen som just varit ;)
    Nä, men helt ärligt: Missa INTE denna dag. Grymt kul förra året. Superbra organiserat, roliga och för mej, en del nya pass.

    Svar: Tack Ann för din kommentar! Årets nyhet blir CxWorx! =)
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-09-06 | 22:31:59

Kommentera inlägget här: