Friskvårdskompaniet

Hej onsdag!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Hoppas ni har det bra!
Jag känner på mig att våren kommer på riktigt nästa vecka..... längtar efter att snöra på mig löparskorna igen, har hunnit med några rundor men jag tycker det är så mycket härligare när det är liiiite varmare ute =)
 
 
Har ni anmält er till BOOT CAMP eller LÖPARSKOLAN ännu? Jag skulle verkligen behöva gå löparskolan... men jag jobbar ju torsdagar! Men jag ska haka på Peter nästa vecka - tips från en expert tackar man ju inte nej till ;p
 
Annars rullar det på som vanligt! Mina nya PT-grupper är igång och det är superkul! Dom är såklart GRYMMA.... å vi som bara kört 3 pass ännu =)
 
Nåväl, önskar er en fortsatt härlig onsdag - det har jag tänkt ha!
Å kom ihåg - det blir vad du gör det till ;p Mitt motto!
//Jossan

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Hej Jossan! Skulle du kunna berätta lite mer om PT i grupp? Priser, upplägg osv. :)

    Svar: Hej Lisa! Självklart! Det kostar 895kr och då kör vi två träningar per vecka i 7 veckor! Tanken är att träna lite hårdare helt enkelt (läxor ingår oxå, haha)! Vi gör lite tester och sen försöker vi hela tiden pressa oss lite längre, både för att bli starkare men även uthålligare! Vi fokuserar på teknik i bl.a knäböj, marklyft, frivändningar! Träningarna blir så tuffa som man själv väljer!, många pass är inspirerade av crossfit! Dessutom har vi himla kul oxå, grupper blir tajt och man peppar varandra att hela tiden ta i lite mer! =) Låter det intressant? //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-10 | 19:48:11
  • anonym säger:

    Hallådär! Om jag inte minns helt fel har jag sett att ni har en hjärtstartare bakom receptionen. När jag söker på hjärtstartare i Skellefteå finns den dock inte registrerad..

    http://www.hjartstartarregistret.se/

    ..ett tips kan ju vara att regga den så att alla kan se att ni har en hjärtstartare för man vet aldrig när en olycka inträffar...


    Svar: Hej! Det stämmer! När vi skaffade den låg den registeringen nere.... men det är på gång, så snart borde det synas! =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-11 | 09:27:52
  • Lisa säger:

    Det låter riktigt intressant och kul! Känner att jag skulle vilja utveckla min träning, lära mig mer och ha någon/några som peppar mig att ta i mer. Hur tränad måste man vara innan? Kommer det vara några fler grupper i vår eller till hösten? :)

    Svar: Klart du ska vara med! Eftersom du själv väljer hur hårt du vill köra så finns det inga krav på "hur tränad" man måste vara! Absolut, vi kör fler grupper till hösten! =) Men det gäller att vara snabb på att boka, gärna samma dag som platserna släpps! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-11 | 14:31:46

Kommentera inlägget här: