Friskvårdskompaniet

Måndag igen!

Kategori: Allmänt

 
Måndag morgon - YES!!! Jag kan bara inte låta bli att känna så! ;p
Jag känner mig otroligt taggad på en ny härlig träningsvecka! För mig kommer den starta med BODYPUMP kl 11.00! Känner mig lite pirrig, jag har ju inte hunnit köra passet ännu... så nu längtar jag!
 
Idag kommer Tina hem oxå... wiihooo! Jag fick ett mess av henne igår =) Hon var på picknick i en park.... det lät ju inte helt fel!
 
Annars då....
Jo, det finns fortfarande kvar platser till BOOT CAMP, LÖPARSKOLAN & YOGAEVENTET! Men vänta inte allt för länge!
 
Iveckan ska vi försöka ta tag i CORE 11 så att det blir färdigt snart..... så om ni vill önska nån låt så har ni chansen nu!
 
Å jooo, på fredag ska vi ut på äventyr... mer om de får ni veta sen ;p
 
 
Glad måndag på er!
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: