Friskvårdskompaniet

Ny vecka - nya tag!

Kategori: Allmänt

 
ÄNTLIGEN måndag.... har längtat ända sen i lördags.... låter konstigt, jag vet, men jag gillar verkligen måndagar! ;p
 
Hoppas ni haft en fin helg =)
Här kördes det releaser för fulla muggar ihelgen! SUPERKUL =) Hoppas ni gillade passen! Jag, Victoria & Irene körde combat - svettigt, roligt & tufft, precis som det ska vara! Å idag hade jag verkligen sett fram emot att få köra nya pumpen... jag & Therese skulle teama.... men nu verkar det som att jag måste sitta i receptionen =/ nåväl, jag får ladda för nästa måndag istället!
 
Annars rullar det på som vanligt, har bl.a kört igång mina nya PT-grupper! Två härliga grupper med fantastiska deltagare... jag ser verkligen fram emot att få följa deras framsteg! Ska sätta mig och planera morgondagens pass nu =)
 
Ha de gott! Vi ses!
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: