Friskvårdskompaniet

Upp å hoppa

Kategori: Allmänt

Hej måndag!
 
Pallra er upp nu å kom hit å träna!
Jag lovar, det blir en grym start på eran dag! ;p
 
Hoppas ni haft en härlig helg! Det har jag, lite tid för egen träning ;p underbart!
 
Igår kväll var jag här å körde med mina PT-grupper.... dom är verkligen supermysiga! Å dom kämpar så hårt, det är inspirerande att se, man blir supertaggad på att träna själv när man ser hur de kämpar! =) Å framför allt när jag ser hur de utvecklas, hur de blir starkare, hur de snappar upp teknik.... Ja, det är hur kul som helst! Vi har nu kört 8 träningar, nästa blir inte förrän på söndag eftersom vi har stängt på tisdagkväll!
 
Här kommer en liten påminnelse om öppettiderna i veckan!
Tisdag 30/4 08.00-15.00
Onsdag 1/5 12.00-15.00
 
Nepp..... nu har jag typ en miljon saker att göra!
Önskar er en glad måndag!
//Jossan
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: