Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 13, DAG 14 & DAG 15!

Kategori: Våra mål! Våren 2013!

Hur är det med mina tappra kämpar? Å hur har eran helg varit?
 
2 veckor av 6 veckor! 14 dagar av 42 dagar! 1 tredjedel - härlig va?!?!
Heja heja allihopa! =)
 
Jag hade en date i gymmet med Irene i lördags, det blev ett tungt ryggpass! Superhärligt!
Sen på kvällen ställdes det en ALADDIN-ask (med mörk choklad) framför näsan på mig.... kan tala om att det både såg gott ut & luktade gott.....
Meeeeen, trodde aldrig jag skulle säga det här... (chokladmonster som jag är) det gick faktiskt jättebra! =)
Bara en liten stund senare fick jag ett mess från Linda med en bild på morotsstavar... underbart =)
 
Det blir verkligen så mycket lättare när man vet att vi är ett helt gäng som kämpar på med olika utmaningar.... eller vad säger ni!?
 
 
Jag älskar den här bilden....
Jag tycker ni ska föreställa er att om 4 veckor, då är ni den där söta filuren längst upp! ;p
//Jossan
 
 

Kommentarer

  • Zandra säger:

    Ja, just nu vill jag inte säga att det går framåt, då andra utmaningar kommit emellan lite... men det hör till livet va?! Men jag har utmanat mig själv under helgen och det hade ju i alla fall med min "vår-utmaning" att göra, även om jag backade lite i mina vikt-val. Men snart är jag tillbaka på banan igen, starkare än någonsin! ;)

    Svar: Du har ju redan fixat den tuffaste utmaningen.... så du ska bara vara HUR NÖJD SOM HELST NU ju ;p! =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-15 | 19:00:43
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com
  • ida säger:

    Helgen var sjukt jobbig, längesedan jag var såhär godissugen!!! framförallt när pojkarna sitter och äter massa gott =) Meeen de gick !!
    Nu jobbar jag på klara chinsen och de ska gå, finns inget annat =)

    Svar: Förstår dig.... tufft när godiset lixom finns inom räckhåll..... alla i ens närhet borde oxå ha uppehåll, skullle bli så mycket lättare då =) Men det är bara att kämpa vidare =) vi kommer känna oss så nöjda sen! Å godispåsen kommer va så himla god.... om 4 veckor =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-15 | 19:13:21
    Bloggadress: http://lundmarklundberg.blogg.se
  • Emma säger:

    Det går ganska bra! Det där med att dricka vatten går sådääär under dagen (förutom måltider) så jag tror jag måste börja ha med mig vattenflaska här hemma. Däremot dricker jag alltid 2 glas innan frukost! Sen kör jag på med intervallträning, stretchar, armhävningar och allt det där... Att skippa godiset har gått bra hitills och det värsta godissuget har inte kommit än...däremot kakor och fika!! Ganska jobbigt att skippa det om man blir bortbjuden, men då finns det ofta annat man kan äta istället! Man dör inte av att skippa sånt!

    Svar: Det funkade verkligen för mig, de där med att ha med sig en vattenflaska! Så kör på det =) Absolut, det finns ju massa gott man kan äta istället! Keep up the good work! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-15 | 22:06:44

Kommentera inlägget här: