Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 18

Kategori: Våra mål! Våren 2013!

 
 
SÅ fantastiskt kul det är att läsa era kommentarer om hur det går för er! Ni är så himla duktiga! Ni är verkligen inspirerande =) Heja heja allihopa!
 
Kör ni fortfarande på samma upplägg..... eller har ni blivigt tvugna att ändra något? Snart är vi ju halvvägs..... HELT GALET! Jag måste då verkligen lägga i en högre växel på TRX-övningen.... =/ Jag ska ge den ett försök idag =)
 
I eftermiddag.... eller kanske imorgon, tänker jag avslöja vad det är ni kommer vara med i för utlottning! =) Spännande va?
Kör hårt!
//Jossan
 

Kommentarer

  • Zandra säger:

    Shit, är vi snart halvvägs?! Tiden rasar ju iväg! Än känner jag mig inte superstressad, jag är verkligen taggad!
    Har inte kört något GRIT-pass sen helgen, men jag har kört lite teknikträning... Blir garanterat ett max-test på lördag, ska bli spännande att se hur mycket jag orkar ha på stången!

    Svar: Då får vi önska dig lycka till på lördag! Å kom ihåg att du ÄR så MYCKET starkare än vad du tror ;p Kör hårt! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-18 | 09:17:17
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com
  • Sara h säger:

    Spännande vad det kan vara för utlottning! Börjar se ett ljus i tunneln från febern och förkylningen! Så istället peppar jag alla andra tills jag är på gymmet igen ;P
    Kör hårt nu!

    Svar: Tack Sara! Vi håller tummarna att du snart är tillbaka! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-18 | 12:55:28
    Bloggadress: http://swipt.blogg.se
  • anna säger:

    vilka är ni som ska ut på äventyr, o vad för äventyr är det? :)

    Svar: Hej Anna! Det är jag, Irene, Johan, Tina & Peter som ska ut på äventyr =) Mer om de imorgon! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-18 | 13:36:55
  • Instruktör Jessica säger:

    SHIT vilken effekt det har när alla kör utmaning samtidigt, får en enorm kick av att läsa all pepp å målmedvetenhet från alla! Ni är GRYMMA :D

    Jag har redigerat mina mål så de är mer specifika nu. Antalet träningar ligger kvar även om det blir veckor med bonuspass. Har haft svårt att hålla plankan stående efter min graviditet och nu går det nästan helt å hållet under ett tabatapass :DD Såå glad!
    ...armhävningar blir nu nästa utmaning fram till slutspurten!!!

    Peppade mig ytterligare gjorde ni också med ert godisstopp så jag har ökat målen med min största last- OST! Ingen ost i detta hus å tro mig när jag säger att det är ingen enkel match för en ostoman...
    Meeen, tack vare er! Fortsätt kämpa med era mål- LYCKA TILL!

    Svar: HÄRLIGT Jessica! Stor applåd till dig! Du är grym ju =) Kör på bara! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-18 | 13:51:52
  • Jennifer säger:

    Jag har lagt om träningen lite till crosstrainer och löpbandet istället för löpning ute pga. höftont och känningar i mitt onda knä:/ Men de funkar fint och snart så hoppas jag på ett rejält pass med intervaller i vitbergsbacken!:) Blir så grymt peppad av att läsa alla kommentarer och det får mig att vilja kämpa ännu mera:)))

    Svar: Smart Jennifer! Håller tummarna för dig! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-18 | 21:05:36

Kommentera inlägget här: