Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 2

Kategori: Våra mål! Våren 2013!

Okej, gänget!
Vi är igång.... hoppas det går bra för er! 
Själv har jag redan hunnit med ett sjukt tufft ryggpass i gymmet..... jag har inte ätit nå snask.... och jag har lagt upp en plan för min TRX-övning ;p Så jaaa, jag är sjukt taggad!
 
Jag har precis läst igenom allas utmaningar - och jag blir grymt inspirerad av er, och även imponerad! Jag säger inte att det kommer bli lätt ;p men så länge man har bestämt sig så går allt, det lovar jag!
 
Såååå, vad är nyckeln till att lyckas?!?
Jo, man måste ha en plan, ett upplägg, en tanke.... annars kommer det troligtvis bli rätt så tufft..... förstår ni vad jag menar!? 
 
Så nu måste nu börja fundera.... hur ska DU göra för att klara den här utmaningen?
 
 
Ni behöver inte skriva här hur ni ska göra om ni inte vill förstås.... men det vore toppen om ni börjar fundera! Jag vill så himla gärna att ni ska lyckas allihopa!
 
LYCKA TILL!
//Jossan

Kommentarer

  • instruktör Linda säger:

    Här har det bakats frökex och laddats med frukter! Jag har även lagt upp tabata-pass mammastyle :-)

    Det blir tuffa veckor men jag hoppas att jag "tänt av" på sockret relativt fort!

    Svar: Grymt Linda! Tummen upp! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-02 | 20:37:08
  • Julia säger:

    Har inte riktigt vågat skriva tidigare om mina mål men nu när jag såg alla de andras så känner jag en enorm pepp!

    Jag har tänkt klara av att göra alla armhävingar på tå på alla pass jag är med på.

    Att öka löpträningarna till 3 ggr i veckan.

    Att vara utan godis och socker plus att dricka mer vatten.

    Bättre sent än aldrig eller?;)
    Nu kör vi!

    Svar: Men härligt Julia! Välkommen in i gänget! Lycka till! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-03 | 19:42:49

Kommentera inlägget här: