Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 22

Kategori: Våra mål! Våren 2013!

Jennifer, Marika, Sara H, Elin, Johanna, Ullis, Helena, Hanna, Rikard, Daniel, Frida L, Zandra, Ulrika, Jessica, Therese, Emma L, Linnea, Linda, Tina, Lyran, Julia, Frida, Sarah, Anna, Johanna, Linus, Ida, Sara, Julia, Jeanette & Emma.....
 
Hur går det gänget!? Vecka 4 är här!
Visst klarar vi av att hålla uppe motivationen? Jag tror på er iaf, ni kommer att fixa det! =)
 
Tänkte avslöja vad det är ni är med i för utlottning, om ni håller i hela vägen förstås!
 
- 3 PT-timmar!
- Den stora boken om STYRKETRÄNING!
- Friskvårdspåsen med hemligt innehåll!
 
Nå, va sägs!? Visst är det toppenpriser?
Känner ni er ännu mer taggade nu?
 
//Jossan

Kommentarer

  • Maria Jonsson säger:

    Det går faktiskt över förväntan :-)

    Svar: Härligt Maria! =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-22 | 10:38:25
    Bloggadress: http://cupcake.blogg.se
  • EmmaL säger:

    Råkade vara anonym när jag skrev min utmaning på kommentaren men nu har du mitt namn också! min utmaning var chins och öka i armomkrets :)

    Svar: Hej Emma! Så bra =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-22 | 10:42:27
  • Linnea säger:

    Igår lyckades jag med min första pull-up så jag är garanterad fortfarande supertaggad!

    Svar: GRYMT bra jobb Linnea! Heja du! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-22 | 10:55:15
  • Instruktör ulrika säger:

    Sovtiderna har inte alls fungerat. Samtidigt som utmaningen började började Elliot vakna omkring 12 på natten och vara vrålhungrig. Jag är inte den som har lätt för att somna om så jag har valt att stanna uppe lite längre och ge honom välling och så sova när han sover på dagarna. Nu verkar han inte längre vilja ha midnattsvälling så jag ska försöka lägga mig tidigare igen.

    Maten fungerar och jag känner att det gör skillnad. Orkar mer och är på bättre humör.

    Armhävningarna är på gång. 7 stycken nu. :-)

    Svar: Men då är det ju ändå flera steg framåt! Håll i Ulrika! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-22 | 12:00:53
  • Anonym säger:

    Vilka fina priser!!! Motivationen är just nu faktiskt på topp och jag laddar stenhårt för de sista veckorna!:)

    Svar: Härligt! Då kör vi på de 3 sista veckorna oxå då! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-22 | 12:03:17
  • Sarah säger:

    Klart man blir mer taggad! ^^

    Svar: Ja, visst blir man! =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-22 | 13:32:50
  • Zandra säger:

    Men ja, vilka superfina priser! Är fortfarande supertaggad! Laddar inför ett grit-pass nu i eftermiddag, känns väldigt bra just idag! Visst går det bra för dig också? ;)

    Svar: Härligt Zandra! Tycker dock det är tråkigt att du inte tränar här längre.... =/ men snart ska vi komma å hälsa på dig! Åsså måste du komma hit i sommar oxå!? För mig går det bra! Har inga problem med snasket (peppar, peppar) och styrketräningen går verkligen hur bra som helst! TRX-övningen kämpar jag med, det går trööööögt.... men bara att köra på! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-22 | 14:13:39
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com
  • Instruktörs-Tina säger:

    Här går det rätt så bra faktiskt! Armhävningsschemat rullar på och jag har typ konstant träningsvärk haha! Men det känns att jag orkar mer =)
    Angående det där med sötsaker går det också bra! Jag hade bestämt redan innan att jag visste några undantag som skulle dyka upp... T ex vid london resan, vid ett bröllop jag skulle på osv... så förutom det sköter jag mig! ;)

    Svar: Du är såå duktig Tina! Heja heja! Kanske vi kör ett bröstpass på fredag ihop!? ;p //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-22 | 15:33:52
  • Jennifer säger:

    De går fint och jag är så taggad!!!:))) Bara fortsätta köra nu:D

    Svar: Jamen visst! Nu ger vi gärnet! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-22 | 15:35:41
  • Julia säger:

    Det går himla bra att leva utan socker:p trots att jag trodde att det var omöjligt?! Vilka fina priser dessutom!

    tre sista veckorna nu & det blir troligtvis veckorna med resultat. gogogo! :D

    Svar: Jag trodde oxå det var omöjligt =) men allt går om man bara vill! Härligt inställning Julia! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-22 | 15:54:14
    Bloggadress: http://juliaajoo.blogg.se
  • Emma säger:

    Det går jättebra, att skippa sockret går bra och det känns som jag har mer energi än någonsin på gymmet=) hoppas det går bra för dig med?!
    Priserna var ju huuuur bra som helst, 3 h extra pt-timmar skulle sitta fint!;)

    Svar: Härligt att höra Emma! Kör på bara =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-22 | 17:01:12
  • Instruktörs Johanna säger:

    Jadå det går. Tjurig är jag. Helgerna är dock lite tristare nu :). Saknar nog Cola Zero mest gick från 2 liter per dag till inget. Men jag klarar det i know :). Ett tips som är supergott är arlas kesella och icas mango mixat till smoothie. Och det är faktiskt viktigt på märkena :).

    Svar: Klart du fixar det Johanna! Hur ska du göra när vi är klara? Kommer du fortsätta hålla upp? Å kanon, tack för tipset, ska genast testa =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-22 | 18:25:30
  • Instruktörs Johanna säger:

    Utifrån detta är mitt mål sen att njuta på lördagar och resten av veckan hålla mig :). Lagom är bäst.

    Svar: Det låter som en bra plan! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-22 | 19:19:58
  • Lyran säger:

    Det går över förväntan, var lite fundersam hur jag skulle lägga upp intervall träningen men så fick jag ju ett super bra upplägg som Jossan letat fram och det är så roligt! Efter varje avklarat pass så längtar jag till nästa! :) Och inget godis, kakor eller skräpmat, har inte ens varit sugen så motivationen är på topp! :)

    Svar: Härlig läsning Ida! Å va kul att uppläggen gick att använda =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-23 | 04:12:33
  • Frida säger:

    Vilka fina priser!! Känns som om dagana bara flyger förbi!! Tror dessa tre veckor kommer bli ännu bättre!! Känns att resultaten kommer mer och mer:)

    Svar: Det tror jag med.... det brukar alltid gå bättre mot slutet =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-23 | 11:42:20
  • Johanna säger:

    Vad duktiga alla är, kul att läsa :) Går bra för mig med, är inne i värsta träningsflowet nu så det är inga problem. Lätt få sig ut och springa nu också när det börjar vara vår :) Kör hårt allihop!!

    Svar: Jamen visst är alla! Underbar läsning, man blir så peppad! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-23 | 19:44:23
  • instruktör Linda säger:

    Jomen, det går prima. Fick ett recept att Jessica på frökex som inte bara minskat mitt sötsug utan även fått igång magen ordentligt. Jag mår faktiskt löjligt bra!

    Svar: Härligt Linda! De lät gott, kanske jag måste be Jessica dela med sig av receptet =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-24 | 11:55:37

Kommentera inlägget här: