Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 4

Kategori: Våra mål! Våren 2013!

Jahapp.... hur går det för er?
 
Jag hoppas verkligen ni håller motivationen uppe! Själv känner jag mig lite kaxig när det gäller allt snask, haha! Igår kom Micke & Anders mamma förbi med bullar.... meeeeen, jag stod över! Fast jag ska inte ropa hej... det har ju inte blivit lördag ännu! Lördag brukar i regel betyda godis för mig!
I övrigt känns det lite som att min överkropp blivit överkörd eller nåt..... men det är efter mina tunga gympass tidigare i veckan =) HÄRLIGT!
Sen har vi ju då den här TRX windshield...... jag har försökt (läs: typ insett att det finns inte på kartan att jag nånsin kommer klara den) Men jag har låååångt ifrån gett upp!
 
Å Tina vet jag har börjat spåna på en armhävningsplan! =) 
 
 
Så kom igen nu allihopa! Visst ger ni gärnet?
Det kanske är så att jag snart måste avslöja vad det är för finfina priser som kommer lottas ut bland er som ärligt kan säga, den 12 maj, att ni lyckats eller iaf gjort ett helhjärtat 100%-igt försök till att lyckats?!?!? =)
 
Heja heja!
//Jossan

Kommentarer

  • Jeanette säger:

    Mina mål är:
    #Inget godis, glass eller sött fika
    #Göra 10 armhävningar utan paus
    #Kunna stretcha framsida lår utan att ta stöd mot väggen

    Ja sen är jag nöjd :-)!
    Är lite sen med att skriva in mina mål men jag började från dag 1.
    /jeanette

    Svar: Härligt Jeanette, kör hårt! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-04 | 10:26:58
  • Instruktörs-Linnea säger:

    Det går finemang än så länge, jag har också hakat på no snansk-grejen, och precis som du, Jossan, stod jag emot bullar och chokladbollar igår! Förhoppningsvis håller det hela vägen :)

    Svar: Men härligt Linnea! Heja oss! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-04 | 10:34:06
  • Zandra säger:

    Klart att du kommer klara det! Handlar om inställning ;) (Fast jag vet hur det känns när någonting känns omöjligt, men då känns det ännu bättre när man faktiskt klarar det!)

    Svar: Ja, jag ska verkligen göra mitt bästa =) Hur går det för dig med din GRIT-utmaning då? //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-04 | 10:53:20
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com
  • Frida Lundholm säger:

    Lite små jobbigt har det varit men... Minns inte sist jag var utan godis, fika eller något liknade i mer än en dag, och nu inne på fjärde dagen!!!!

    testade även baka morots brödet nu idag, som jag hittad här under kategorin Recept och vilket gott bröd!!! Måste nästan säga att det är det godaste brödet jag ätit!!! :)

    Svar: Du fixar det Frida, jag lovar! När man blir sådär TOK-sugen får man tänka på alla andra i utmaningen som klarar att stå emot! =) Ja, visst är det bara hur gott som helst, kul att du gillar det! Det är faktiskt nästan godare än godis =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-04 | 14:01:47
  • Sarah säger:

    Två pass avklarade på nya gymmet här i Umeå! Men jag saaaaknar Friskvårds som tusan ;( Haha :)

    Svar: GRYMT Sarah! Vart är du? På IKSU eller? Kör hårt! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-04 | 20:54:59
  • Zandra säger:

    Jadu, angående GRITen... Nej, men jag tycker det går över förväntan ändå. Jag körde ett pass i måndags där jag ökade lite från det jag brukar köra... Tanken var att jag skulle ta nästa pass på lördag, men jag slängde in ett extra ikväll. Tack vare en grym instruktör och att passet rätt igenom andas team-känsla så ökade jag lite till. Men nu ska jag ta det lite lugnt, ska ligga på denna vikt några pass så jag känner att tekniken inte fallerar. Nästa pass blir på lördag!

    Svar: Härligt Zandra! Smart av dig att fokusera på tekniken! Lycka till! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-04 | 22:36:46
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com
  • Maria säger:

    Här går det toppen bra :-) lite tungt att skippa cola light men det andra slisket går det bra att vara utan! Har även armhävningar och löpning som utmaning och än är jag på banan.

    Svar: Härligt Maria! Kör på bara! =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-08 | 23:30:15
    Bloggadress: http://cupcake.blogg.se

Kommentera inlägget här: