Friskvårdskompaniet

Frukostexperiment - del 1

Kategori: Allmänt

God morgon onsdag!
 
Nu har jag dragit igång ett litet projekt - ett frukostexperiment! =)
Jag älskar nämligen frukost! Tycker helt klart att det är en av höjdpunkterna på dagen! Jag skulle absolut inte kunna hoppa över den.... då blir hela dagen förstörd, haha! Så för mig är frukosten lite helig! 
 
Tyvärr har jag rätt dålig fanatsi (läs: är nog bara lat) vilket resluterar i att jag alltid äter exakt samma sak varje morgon, vecka ut å vecka in! Så för att nu göra min heliga frukoststund lite mer spännande tänkte jag testa nåt nytt i 3 dagar =) med start IDAG!
 
Dagens frukost - del 1:
BAKAD HAVREGRYNSGRÖT med äpple och yogurt!
 
 
Återkommer sen...
Glad onsdag på er!
//Jossan
 
 
 

Kommentarer

  • Sara H säger:

    Gud vad spännande det lät med Bakad havregrynsgröt :D Vart finns receptet?

    Svar: Hej Sara! Jag återkommer på lördag, med förhoppningsvis ett lyckat recept =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-08-29 | 06:46:19

Kommentera inlägget här: