Friskvårdskompaniet

Frukostexperiment - del 2

Kategori: Allmänt

Hej igen!
 
En liten utvärdering av gårdagens frukost kommer här!
 
Hmm.... jag tror helt klart att ugnsgröten skulle kunna bli riktigt god om man har ett recept att följa ;p jag freestylade lite igår, å de märktes! Den blev ganska mastig.... mina två obligatoriska äggmackor gick riktigt tungt att få ner... å det händer sällan =/ så den ska faktiskt få en chans till.... jag ska leta upp ett riktigt recept och testa igen på lördagmorgon!

Så ugnsgröten får bara 2st friskvårdsgubbar av  5 möjliga! (än så länge)
 
Dagens frukost - del 2:
MIN EGNA UGNSROSTADE MUSLI med fil & handplockade blåbär!
 
 
 
Hörs sen!
//Jossan
 

Kommentarer

  • Sara H säger:

    Recept :D? (Har själv idetorka på frukostfronten ;P)

    Svar: Jag lägger upp receptet imorgon! =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-08-29 | 19:19:52

Kommentera inlägget här: