Friskvårdskompaniet

Gårdagen!

Kategori: Gruppträning

Hej torsdag!


14 timmar senare...... Efter lite vila i soffan, några timmars sömn, en middag, tre mellanmål och en frukost senare känner jag mig på hugget igen! Eller.....?!?! haha ;p nämen helt ärligt, jag är slut i kroppen men ändå TOKTAGGAD på träning! =)

Som sagt, när vi ändå hade Zandra i huset fick hon köra GRIT med de instruktörer som ville igår.... vi var 11 frivilliga som dök upp... å inte många visste vad som väntade =)

 

Jag tycker det är superkul med GRIT, jag gillar verkligen den "typen" av träning! Kort, intensivt, tufft, svettigt... lite tabata-crossfit-aktigt! Å 30 minuter.... mer behövs inte, det orkar man inte! Och ett STORT + till den "teamkänslan" som uppstår... man peppar varandra... man tar i mer än vad man egentligen orkar!

 

 

Visst låter det skoj...!?

Jag ska inte lova för mycket..... meeeeeeen, det kommer nog dyka upp en chans även för er att testa GRIT nångång nu i höst ;p så håll tummarna!

 

GRIT™ PLYO – Maximera din spänst
GRIT™ PLYO är uppbyggt av rörelser som ökar din spänst. Du använder en viktplatta och ibland även en steplåda för att öka intensiteten och belastningen. Drivande musik får dig att ta din träning till en ny nivå. Bli starkare, snabbare och mer explosiv med GRIT™ PLYO

GRIT™ STRENGTH – Maximera din styrka
GRIT™ STRENGTH är designat för att bygga upp din muskelstyrka. Här använder du skivstång, viktplatta och ibland steplåda för att öka träningseffekten. Musik och rörelser ger dig effektiv träning som förbättrar din syreupptagning, styrka och uthållighet. Prestera fortare på en högre nivå, med GRIT™ STRENGTH.

 

 
 
 
 
 
 
//Jossan
 
 
 

Kommentarer

  • Sara H säger:

    Gud vad spännande det lät!!! =) Hoppas att det kommer på friskan så man får prova på iaf =)

    Svar: Japp, håll tummarna! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-08-29 | 19:21:34

Kommentera inlägget här: