Friskvårdskompaniet

Gästblogg - Linda Olsson

Kategori: Gästbloggning

Hallå! En liten uppdatering på hur passen gick förra veckan kanske vore på sin plats?

 

Jo, det ska ni bli varse. Först ut var Bodystep, som jag redan kört under sommaren, det gick bra. Headsetet hade bestämt sig för att bråka med mig, så det blev till att köra utan mick mer eller mindre. En härlig utmaning, må jag säga. I förra gästinlägget surrade jag om att inte köra på slentrian och det blir det inte utan mick, det kan jag lova! =)

 

Sedan var det dags för min stora utmaning: core 12.  Vad jag har saknat det, märkte jag. Shit så bra träning core är. Det bränner finfint i musklerna som man inte så lätt kommer åt på andra pass. Jag kan rekommendera den superlånga sidoplankan!

 

Nästa vecka teamar jag och Tina på Bodysteppen på tisdagen. Kom och var med då vettja! Vi kommer att bjuda på en gammal goding…

 

 
 

Ha det!

 

/Linda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: