Friskvårdskompaniet

Gästblogg - Linda Olsson

Kategori: Gästbloggning

Tillbaka efter tredje föräldraledigheten på fem år och lika nervös som vanligt efter ett uppehåll. Tänk att det ska vara så! Tänk om inga deltagare känner igen mig? Tänk om jag inte minns hur det är att instruera? Tänk om… Nu har jag i och för sig kört Bodystep hela sommaren, men i kväll (torsdag) är det dags för det första corepasset på evigheter.

Man kan väl lätt säga att mina coremuskler inte riktigt är vad de en gång var. Men, det ska vi ordna i höst. Eller, coremuskler förresten, mina armar och bröstmuskler ska också få vad de tål – eller vad sägs om 40 armhävningar i sista låten?!

Nervös förresten. Det är jag varje pass.  Så där lite lagom nervös. Det ska jag vara, för då har jag fullt fokus. Den dagen jag inte är nervös längre, då är det dags att byta ut en låt eller två. För fullt fokus vill jag ha. Varje pass! När det blir slentrian, då vill jag att ni kommer och sparkar mig i rumpan och talar om för mig att det är dags att shapa up lite =)

I höst ska jag köra Bodystep, core och lite afro. Har ni testat det? Om inte, så hoppas jag att vi ses! Jag är så peppad på att träffa alla gamla och nya deltagare!

 
Vi ses! Och hur passet går i kväll? Det återkommer jag om senare!
//Linda Olsson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: