Friskvårdskompaniet

God morgon måndag!

Kategori: Allmänt

 
 
Hoppas ni haft en bra helg!
I lördags var jag både ledig & träningsledig.... skönt, det behövde jag! Men igår blev det lite jobb.... annorlunda jobb faktiskt! Jag, Tina, Johan, Marianne, Rickard, Samuel, Hanna, Linda, Therese, Jessica & Ulrika var på ett roligt uppdrag =) meeeeeen, mer om det en annan gång! ;p
 
Men jag kan faktiskt inte låta bli att tycka det är skönt att det äntligen blev måndag igen.... ;p
Jag trivs bäst med rutiner helt enkelt!
Dagens att göra:
- städa
- receptionen
- bodypump
- PT-träning
 
Ha de gott!
//Jossan
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tänkte höra om ni, speciellt Jossan som är PT, vet vad en mesomorph, ectomorph och en endomorph är. Ganska viktigt att veta tycker jag :)

    Svar: Hej! Jo, jag vet vad det är! ;p //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-08-26 | 15:22:14

Kommentera inlägget här: