Friskvårdskompaniet

Hej tisdag!

Kategori: Just nu...

Välkommen tisdag!
Hoppas ni mår bra allihopa!
 
Känner mig grymt taggad på mina pass ikväll.... coren framförallt =) jag var en aning förvirrad förra tisdagen.... troligtvis en blandning av lite "releasenerver" och en trött hjärna efter att ha suttit i planeringsmöte hela dagen!
Jag fick bl.a en blackout just när jag skulle trycka på playknappen å starta musiken.... kunde inte alls komma på hur passet började ens... haha! Något panikslagen kom jag till sist fram till att jag skulle improvisera början (kändes som varje sekund var en minut lång) men direkt när första tonen i musiken kom igång så kom jag på övningen... =) haha! Såååååå, därför längtar jag till coren ikväll... vill ha lite revansch! Sen råkar jag verkligen gilla passet oxå ;p Sen blire lite cykling på det.... känns som att det kommer bli sjukt svettigt! Men härligt ;p
 
 

Å imorgon ska jag få besök.... spännande va!?
Trevlig kväll på er!
 
//Jossan
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: