Friskvårdskompaniet

BOKNING AV GRUPP-PASS

Kategori: Gruppträning

K U L att det är så många som går på gruppträning nu - många bokade på nästa alla pass hittills i veckan!
 
Dock vill vi, snällt men bestämt =) be er att tänka en extra gång innan ni trycker på boka-knappen. Kommer jag verkligen kunna på passet? Eller trycker jag på boka "bara för att" och jag vet att jag ändå kommer att avboka inom en snar framtid? (Fast jag kanske glömmer detta?)
 
Två timmar innan ett pass startar är det ganska många pass nu som är fullbokade, men när vi väl startar passet finns det ÄNDÅ lediga platser på MÅNGA pass! Detta är ju synd - då går kanske de som verkligen ville träna men bara stod på reservlistan miste om en eventuell plats de faktiskt hade kunnat få!
 
Med detta vill vi alltså säga att OM ni ska avboka er - gör det i god tid, så de efter er på reservlistan också får en chans. Sen självklart - ställer ni er på reservlistan räknar vi med att ni VILL komma och träna - så då får ni vara beredda på att det kan plinga till i telefonen =)
 
Vi vet att det ibland kan uppstöta saker som gör att vi inte hinner avboka oss - så är ju livet! Men en, två, tre, fyra, fem gånger är fler än någon gång - så tänk på detta är ni snälla! =)
 
// Oss alla i personalen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: