Friskvårdskompaniet

Sista....

Kategori: Allmänt

 
...jobbveckan innan jul!
Visst kommer ni in och julmyser lite med oss idag?
Lite gröt, glögg, pepparkakor och jultomtar efter ett träningspass gör susen! Men ni är självklart välkomna in även om ni inte ska träna idag!
 
Den här veckan har gått fort! Jag har kört mina sista gruppträningspass.... bara lunchcykeln idag kvar! Det känns trist... samtidigt som jag behöver vila! Så jag tänkte passa på att tacka er alla som gått på mina pass under den här höstterminen! Ni är guld värda ;p
 
Jag har även haft avslutning med min PT-grupp! Dom kommer jag verkligen att sakna!
Och för att inte tala om mina PT-kunder.... men jag sitter för fullt och pusslar med vårschemat så jag ska hinna träna med alla =)
 
Näpp, ha en fin fredag och en grym helg!
Vi ses på måndag!
//Jossan
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Så tjusiga och Juliga!:) god jul!

    Svar: =)) Tack detsamma Anna! // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-12-22 | 23:00:00

Kommentera inlägget här: