Friskvårdskompaniet

Sjukstugan!

Kategori: Allmänt

Yes - det är där jag befunnit mig heeeela veckan!Men nu börjar det faktiskt kännas bättre. Febern är helt väck, bara lite snuva kvar! Gissa hur sugen jag är på att träna?????? SJUKT LADDAD på en ny vecka är denna donna =))
 
Ikväll fortsätter jag dock på samma spår som tidigare del av veckan - mys, ljus, fika och julkänsla i mängder(finns ju inte så mycket annat man kan göra denna årstid när man bara är hemma och ska ta det lugnt!! :P), EN kväll till... sedan är jag back on track!
 
 
Hoppas ni får en härlig söndag ni med! =)
 
// Tina
 

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Saknar dig ju...!!!!! Men vi ses imorgon =) Kram

    Svar: Jaa jag saknar er med...:( Men ses snart! =) Kramis // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-12-15 | 20:49:56
  • Anonym säger:

    Krya på dig.
    Har samma bok själv. Har du något du gott du rekommenderar?

    Svar: Tack =) Jag har faktiskt inte bakat något ur den än! Hittills har den bara fått agera dekoration. Men efter helgen tror jag säkert någon av kolorna har blivit testade =) // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-12-17 | 14:02:01

Kommentera inlägget här: