Friskvårdskompaniet

Suck.....

Kategori: Allmänt

Det blir inte alltid som man tänkt sig.....
 
Jag har längtat, väntat, taggat, peppat, laddat och verkligen sett fram emot den här GRIT-utbildningen!!! Det skulle ju bara bli så himla bra.... alltihopa!
Meeeen, för att göra en lång historia kort.... jag ska inte att gå utbildningen =( min axel kommer helt enkelt inte att hålla för den fysikt tuffa och tunga påfrestning som utbildningen innebär!
Det känns såååå himla tråkigt.... för jag vill ju så gärna.... men jag hade bara varit dum om jag åkte! Tanken är ju att kroppen ska hålla i många år till så man måste vara rädd om sig själv ;p jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag drog på mig en "värre"skada! 
 
Men, det kommer fler chanser ;p
Nu ska jag träna upp min axel så jag kan gå utbildningen till våren istället!
 
Istället åker Therese ner =) Så nu håller vi tummarna för tjejerna ihelgen!
LYCKA TILL! 
 
 
 
//Jossan
 
 

Kommentarer

  • Julia säger:

    Måste bara få säga att du är en bra förebild jossan, på alla sätt å vis!:D klokt av dej att avstå om kroppen säger ifrån!! Det är faktiskt så det ska vara=)

    Svar: Men gulle dig Julia! ;) du gjorde nog min dag nu! Tack! /Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-12-12 | 17:25:52
    Bloggadress: http://juliaajoo.blogg.se
  • Stefan säger:

    Neeej! Fan va trist! Vem ska nu skrika på mig?? Men lycka till med "rehaben"!

    Svar: Det är lugnt Stefan! Jag kan skrika på dig ändå.... på andra pass och träningar =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-12-12 | 19:41:17
  • Åsa säger:

    Håller med Julia - Josefin, du är en förebild.
    Lyssnar på kroppen och avstår - hur klokt är inte det?!
    trots att du så gärna vill. Starkt! Hoppas på snabb rehab.
    Ps. Tack för den underbara (?) träningsvärken i rumpan du delade ut på gårdagens tabatapass...
    Luciakram

    Svar: Goa Åsa! Tack för fina ord!! Jag får helt enkelt fortsätta köra tuffa tabatapass istället.... de ska jag nog fixa =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-12-13 | 08:21:05
  • Z säger:

    Än en gång, otroligt moget och bra beslut! Din kropp är ditt liv, jag vet att det känns surt och motigt nu - men du kommer tacka dig själv!
    Du är en grym instruktör och grym förebild, en riktig inspirationskälla! Kram!

    Svar: Tack vännen! =) Jo... det blev nog bäst så här! Å tack för att jag fick "bolla" med dig.... jag har dig att tacka Zandra... hade de inte vart för dina kloka råd så hade jag åkt å troligtvis nött på axeln ännu mer! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-12-13 | 13:27:44
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com

Kommentera inlägget här: