Friskvårdskompaniet

Bland annat angående sömn!

Kategori: Allmänt

Förra natten sov jag 10 timmar.
Inatt sov jag 5,5 timmar.
 
Detta tycker jag är ganska fascinerande. I förrgår sov jag alltså DUBBELT så länge! Jag vet att tio timmar är ganska extremt och det händer väl kanske inte varje natt... men ändå! Snacka om skillnad! Kanske inte så konstigt att man är lite seg på jobbet idag...;)
 
 
Hursomhelst! Idag är det alltså tisdag! Detta betyder dubbelpass i stepp och combat. Missade ju förra veckan så jag längtar...=) Har dessutom börjat kika på att mixa lite på combaten... så det kommer bli kuuuuul ikväll ;) Har ni några förslag/tips - skriv gärna här under dagen!!
 
 
Tänkte sen ge er lite statistik! Det är ju uppenbart att det är MÅNGA som tränar nu, men vi vill ändå någonstans få fram att NI RYMMS ändå! Ta t ex igårkväll, då var ALLA pass på kvällen fullbokade under dagen. Men nu när jag går tillbaka och kikar på igår fanns det i slutändan kvar platser på mer än hälften av passen! Vi kan göra ett litet experiment och kolla samma sak resten av veckodagskvällarna.
 
NU: Tisdag - 9 av 10 pass fullbokade
       Onsdag - 8 av 11 pass fullbokade
       Torsdag - 7 av 10 pass fullbokade
       Fredag - 1 av 3 pass fullbokade
 
Då skriver jag på fredag igen hur det gått =)
 
Summa summarum det jag egentligen vill få fram är att HAR NI TÄNKT TRÄNA FÅR NI OFTAST DET. Så känn inte att det är hopplöst för att det är så fullt =)
 
Nä - nu ska jag rengöra kaffemaskinen! Ni är mååånga som gillar att ta en kopp kaffe innan/efter träning...;)
 
 
Ha en bra tisdag!
 
// Tina

Kommentarer

  • Agnes säger:

    Apropå att mixa combaten: jag tror att vi är många som gillar att leka pirat.... ;-)! Det blir nog bra hur du än gör! Ha en bra dag!

    Svar: Haha! Jo jag vet ju det, fast just på den låten har jag faktiskt redan ett annat förslag....;) Nr 6....;) Vi ses ikväll!!
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-02-12 | 07:46:06

Kommentera inlägget här: