Friskvårdskompaniet

En minnesvärd helg...

Kategori: Allmänt

...not!!!
 
HUUUUUUUR laddad var jag inte och VAAAAAAARFÖR händer det då mig?????
 
Hann knappt komma till Stockhom innan magen började vända sig ut och in och detta fortsatte den med heeela natten mot lördag. Sedan sov jag sov en klubbad säl i 27 timmar till och hips vips är det söndag och vi ska åka hem!? Nä inte riktigt, jag hann ta mig upp ur sängen en stund iaf på söndagseftermiddagen, dock med molande huvudvärk av vätskebristen. Så lite shopping och en kort visit i globen hann jag ändå med bara för att få suga in det sista av den underbara stämningen. Tur att de andra fick vara friska och fyllas med inspiration och träningsglädje iaf!
 
Nä nu laddar jag mot en NY vecka och NYA möjligheter!!
Och mot medlemsfesten på lördag =)
 
// En fortfarande rätt spak Tina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: