Friskvårdskompaniet

Helg!

Kategori: Allmänt

Fredag igen... som vanligt springer bara dagen iväg! Har ändå hunnit med mycket måste jag säga, morgonfrukostmöte, städning, repan, PT-timme & cykling! 
 
Tidigare i veckan kom jag å Tina på att vi skulle slänga in ett extrapass på lördagen.... sagt å gjort - vi tyckte det var en kanonbra idé! Å visst var det ju det - fullbokat på bara några timmar, jag talar förstås om combat!
Vet inte riktigt vad det är med lördagsgruppträning.... men det är lite speciellt... kan inte riktigt sätta fingret på det... alla är som lite gladare än vanligt, lite mer taggade - det lixom känns i luften! Man blir ett team - ett riktigt starkt team! Å det spelar egentligen inte någon roll vilket pass det är heller! Imorgon kommer bli en sån lördag - de vet jag ;p
Så vi kör igång 09.15 med BODYPUMP! Jag är laddad.... Tina ska va med oxå, å den här lördagen kommer hon, jag lovar!
Sen blir det BODYCOMBAT! Vet inte riktigt vad jag ska säga... men det kommer bli GRYMT (mitt nya favvo-ord) eller ska vi kanske säga oförglömligt, storslaget, mäktigt.... say no more.... du vill inte missa det, du bara måste vara där!
 
 
Trevlig helg på er!
//Jossan

Kommentarer

  • elin säger:

    När släpps nya combat releasen?=)

    Svar: Hej Elin! Vi startar med BC55 i början av april.... första helgen om jag inte minns helt fel! =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-02-22 | 20:55:48
  • Anonym säger:

    Tack för ett roligt pass, grymt kul!

    Svar: Tack själv! =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-02-23 | 12:44:06

Kommentera inlägget här: