Friskvårdskompaniet

Ny dag - nya möjligheter!

Kategori: Allmänt

Japp, idag tar vi nya tag! 
 
Det finns ett citat som jag gillar lite extra mycke.... de citatet finns på en av våra toaletter på FVK... jag blir påminnd varje gång jag läser det, och kommer på mig själv att le lite! Kan inte exakt men det står nåt liknande med: the only person you need to compare yourself with, is the person you were yesterday!
 

Läste en artikel nyss i nya fitness magazine-tidningen om att "träna med din överman"! Tyckte den var klockren.... jag är helt säker på att det stämmer!
 
 
Ni som brukar gymma.... tränar ni tillsammans med någon eller tränar ni själva...???
 
Glad träningstisdag på er!
//Jossan

Kommentarer

  • marika säger:

    I gruppträningar upplever jag mig själv offta som sämst. Kordination är inte min starka sida. Men jag får sån energi och inspiration utav ledaren och de andra deltagarna som gör att jag glömmer bort å tänka knäppa tankar. Ex. Att det är pinsamt alla gånger som jag gör fel rörelse, och speciellt i combat då är flera rörelser samtidigt. Och sen är huvudsaken att jag har roligt och framför allt svettas.

    Svar: Va härligt att höra att du inspireras av andra! Och du har så rätt, huvudsaken är att man har roligt när man tränar =) det är det viktigaste, å det finns inga "felaktiga rörelser" på så sätt, vi är alla olika, även vårat rörelsemönster! Jag får citera Dan Cohen (han som gör alla combatpass) "Kicking is a personal thing" ;p //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-02-12 | 12:27:47
  • Sara säger:

    Försöker träna med någon om än man gör olika saker, man blir lite mer taggad och peppad då ;) men framför allt ha skoj då man tränar oavsett om det är pass eller gym är viktigt. =)

    Svar: Visst är det så! ;p en mycket bra inställning! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-02-12 | 16:45:13
    Bloggadress: http://swipt.blogg.se

Kommentera inlägget här: