Friskvårdskompaniet

Onsdag morgon

Kategori: Allmänt

Hej på er!
 
Blev tvungen byta bort och ställa in steppasset och combaten igårkväll... kändes inge kul alls, men denna donna är inte helt kry! Får inte sova på nätterna för hon hostar lungorna ur sig, men ingen feber. GILLAR INTE ATT INTE VARA FRISK!!! Men ibland måste man tänka långsiktigt.
 
Precis som Jossan skriver håller vi på ladda för fullt för medlemsfesten! FYRA biljetter kvar, sedan är det SLUSÅLT! Kommer bli skitkul =))
 
Annars händer det som sagt inte så mycket från mitt håll. Jag dolar på i receptionen och fixar med diverse saker, men annars är det som rätt lugnt. JO! Vi har ju börjat ta emot anmälningar till spinnvasan idag! Och redan, 13 minuter över sju är det nästan TIO anmälda! Många långdistanssugna...;)
 
Har förresten en sak att berätta, en superkul sak tycker jag iaf hihi! Men den sparar jag på ett tag...;)
 
Ha en bra dagnu alla! Och NJUT ni som faktiskt FÅR träna!! Då fortsätter jag att dricka mitt te...
 
 
// Tina
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hur kan du stå i receptionen och jobba om du inte är frisk? Schysst att smitta alla andra som ska träna. Då det blir många du möter!

    Svar: Tråkigt du ser på det så!Precis som vilket jobb som helst kan jag inte vara sjukskriven för "minsta lilla", varken för företagets del eller för min egen ekonomis del. Hostar jag vänder jag mig självklart bort från kunderna. Hade jag däremot haft feber skulle jag självklart vara hemma! Men hosta, sömnbrist och halsretning tror jag finns på alla arbetsplaster. Att jag sedan har valt att stå över passen är för att det är mer fysiskt ansträngande och utsätter kroppen för mer påfrestningar som kan göra att hosta och dyl blir värre. // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-02-06 | 15:29:28
  • Agnes säger:

    Om det känns lite bättre så har jag också varit sjuk sen i lördags! Har jobbat och gör som du, dolar på och dricker mitt te! Man börjar bli lite träningssugen!
    Krya på oss!/Agnes

    Svar: Det känns inte bättre... det är ju synd att du inte heller mår bra Agnes! Att man blir! Är ju en sak när man ligger hemma i sängen och är sjuk, men när det är sådär mittemellan att man "dolar" på som vanligt men inte kan träna, då kommer frustrationen så småningom....:( // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-02-06 | 16:15:00

Kommentera inlägget här: