Friskvårdskompaniet

Onsdag!

Kategori: Allmänt

Nuuuu... kan jag andas ut lite! Det har, som vanligt, varit full rulle ända sen i måndags!
 
Denna vecka består mina dagar av:
 
- förberedelser inför MEDLEMSFESTEN! Kan inte fatta att det är slutsålt... bara tanken gör mig nervös, haha.... imåndags kväll gjorde vi korr till uppvisningarna... idag har jag nött liiiite.... imorgon måste jag öva mer.... å på fredag MÅSTE det sitta! =)
 
- igår körde jag igång min PT-grupp! Det gick riktigt bra ;p vi pratade rätt mycket ibörjan, upplägg för träningarna och presentation av alla. Sen var det dags för ett test! Dom kämpade på hur bra som helst! Jag längtar redan tills på söndag då det är dags igen ;p
 
- CORE 10 blev som lagt lite på is nu... men nästa vecka blir det mer tid till det! Vi fick massor av inspiration från konventet ihelgen! ;p
 
- en hel del gruppträningspass så klart! Underbart!
 
- massor av PT-timmar! Dom är verkligen så grymma mina kunder, varje vecka, varje pass! Ni skulle se hur hårt dom kämpar ;p
 
Näpp, önskar er en härlig onsdagkväll!
//Jossan
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nar ar release for Core?
    Nar ar relase for Shabam?
    Vad handade med Afro! :-(

    Svar: Gog morgon!Kul med frågor!
    Vi håller alla tummar på att coren kommer i slutet på februari!
    Sh´bam har de rätt nyligt vart release på, så de lär nog dröja nån måndad!
    Tyvärr bliev det ingen afro den här terminen pga att vi inte hade några instruktörer som kunde köra... men vi hoppas absolut på att kunna börja om till en annan termin!
    //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-02-07 | 08:22:27

Kommentera inlägget här: