Friskvårdskompaniet

Oooooonsdag!

Kategori: Allmänt

Känner mig på hugget idag.... ;p
Så nu kör vi, välkommen onsdag!
 
Tänkte ge er en utmaning idag....... antar du den?????
Du ska göra 100 armhävningar.... alla på en gång, 10 åt gången eller hälften nu å hälften ikväll.... de spelar ingen roll! Men totalt ska vi göra 100 armhävningar! ;p 
OBS! Om du ska gå på nåt gruppträningspass idag som innehåller armhävningar så får du inte räkna in dom.... haha! (synd för er som ska på combat ikväll.... tror det är drygt 60st bara där)
 
 
ÄR DU MED?
 
//Jossan

Kommentarer

  • Sara säger:

    Alltid redo! Vilken tur att jag redan gjort fem på skoj imorse, vilken otur att det är 95 plus combatens kvar ;) Aja, bara att sätta igång! Tack för en bra utmaning!

    Svar: Härligt att du antar utmaningen.... bara att sätta igång! Ses ikväll ;p //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-02-27 | 11:55:18
    Bloggadress: http://moonfruit1986.blogspot.com
  • elinlu.webblogg.se säger:

    OF COURSE! Älskar utmaningar så varför inte! Börjar väl......nu!

    Svar: Härligt Elin! Starkt jobbat! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-02-27 | 21:44:52
    Bloggadress: http://elinlu.webblogg.se/
  • Zandra säger:

    Jag såg det lite sent, men jag har gjort det! Skitkul med en utmaning och kul att kunna vara med trots att jag inte är på plats!

    Svar: Snyggt Zandra! Visste väl att jag kunde räkna med dig ;p //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-02-27 | 22:13:27
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com

Kommentera inlägget här: