Friskvårdskompaniet

T A N D V Ä R K

Kategori: Allmänt

Jepp, så enkelt är det. Trodde inte i min vildaste fantasi att få visdomständer kunde göra SÅ ONT! Men så är läget. Jag är hemma och äter alvedon och bjässe-tänder växer fram i mig. Väljer att se det som ett gott tecken - jag har blvit "vuxen" nu haha!
 
 
Tur att det finns goa mjuka soppor, smaskigt fil och att pressad potatis med smör är GOTT!
 
Ta hand om er tills vi ses nästa gång =) Och gör nån extra armhävning för mig idag!! ;)
 
// Tina

Kommentarer

  • Veronica säger:

    krya!!

    Svar: Tack Veronica =) / Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-02-27 | 21:12:41
    Bloggadress: http://veronicas.shapemeup.se
  • Agnes säger:

    Usch då! Mina visdomständer har varit snälla då de har valt att inte komma fram alls! Men så är jag inte vidare vis heller...
    Du var lite olik dig på bilden förresten.
    Hoppas det onda går över snart!

    Svar: Haha att jag var! Du har haft tur du Agnes... du är nog smart ändå :PJepp hoppas jag med!! Just nu låter jag som en läspande 4-åring! // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-02-28 | 11:54:57

Kommentera inlägget här: