Friskvårdskompaniet

Tjoho!

Kategori: Allmänt

Precis som jag anade imorse så blev även detta till en grym dag! 
Jag & Irene har hållit koll på stället.... och jag har även hunnit köra en hel del PT-träning! 
 
Efter gårdagens halvdåliga insats av mig på combaten kände jag mig otroligt revanschsugen på dagens TABATA-pass! Var riktigt nöjd innan passet startade över valet av övningar ;p Under passet kunde jag dock inte riktigt förstå hur jag tänkte när jag skrev "Mountain climbers" som nr 3....... det är ju skitjobbigt.... vem gillar dom lixom?!?!? Samma tanke slog mig återigen på sista övningen.... "Pulsa utfall" Helt seriöst....... jag trodde mina ben skulle gå av där ett tag!
Men ooooooooo så härligt efteråt!
Grymma deltagare + tuffa övningar = ett toppenpass helt enkelt ;p
 
Nåväl.... ni vet väl vad det är för dag imorgon....?!
 
 
Grabbarna är i fjällen så imorgon blir en riktig tjejfredag! Hoppas bara Tina mår bättre ;p 
 
Såååå.... vad ska ni träna imorgon? Kanske starta dagen med lite morgon core? Eller komma å pumpa med Irene eller cykla med mig på lunchen? Eller combatta/cykla/dansa på eftermiddagen? Eller varför inte ta en vända i gymmet?
Det finns ju hur mycket som helst att välja på! 
 
Vi ses imorgon!
//Jossan
 

Kommentarer

  • Marika säger:

    Idag ska jag dansa pitbull mix. Det är en bra inledning på helgen, för det är musik som jag blir glad av.

    Det bästa denna träningsvecka var det annorlunda combat passet i måndags. Träningsvärken i axlarna o armarna o baken,höll i sig ända till igår.
    Tack än en gång. Gör gärna om det nån gång.

    Hoppas ni får en bra helg.

    Svar: Jag borde oxå testa "pitbull"-passet..... har hört så himla mycket bra om det! Kul att du gillade måndagspasset! Vi får väl se om vi gör om det nångång =) Trevlig helg! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-03-01 | 13:03:09
  • Linnea säger:

    Mountain climbers och pulsa utfall är UNDERBARA övningar, Jossan! Det ska bränna ;)

    Svar: Joooo, jag vet... träningsvärken idag är inte att leka med =) haha //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-03-02 | 13:30:33

Kommentera inlägget här: