Friskvårdskompaniet

Hej igen!

Kategori: Allmänt

Måste bara dela med mig av en störtskön kommentar jag fick häromdan i gymmet! Jag låg på golvet i gymmet och gjorde crunches då jag får kommentaren:
- Men de där ser ju inte så jobbigt ut!
 
Öhhh... visste inte riktigt vad jag skulle svara... hann tänka typ en miljon saker! Men sen började jag fundera, jag fick mig en liten tankeställare... för visst var det så, det var ju inte alls jobbigt!!! Jag var ofokuserad och tänkte på annat! Så jag taggade till å jädrar vilken skillnad det blev... de började bränna i magen, precis så där härligt som de ska göra!
 
Såå... det jag försöker komma till - det är verkligen stor skillnad på att träna... och på att träna! Förstår ni vad jag menar? ;p Rätt så tänkvärt tycker jag!
För det finns inga "lätta" eller "ojobbiga" övningar & träningspass... det är ju du själv som måste göra det tufft, det är du själv som måste utmana och pressa dig själv så det blir jobbigt! Håller ni inte med mig så säg!
 
Så mitt nya motto:
 
 
MAKE EACH WORKOUT COUNT!
 
Nu jädrar!!!
//Jossan
 
 
 
 

Kommentarer

  • J säger:

    Helt rätt! :)

    2013-01-26 | 12:07:07

Kommentera inlägget här: