Friskvårdskompaniet

Inspirationsdag!

Kategori: Allmänt

 
 
De här har Friskvårds instruktörer pysslat med idag.... Tufft, svettigt, roligt & utmanande...  =)
Vi har haft en toppendag tillsammans.... å jag måste bara påpeka igen.... vilka FANTASTISKA instruktörer vi har! Helt otroligt, alla är verkligen så duktiga!
 
Så nu är jag liiiite trött....  eller inte bara trött.... jag är helt galet trött... helt slut faktiskt!  De blev en ordentlig rivstart med träning för mig efter min semester =) men det roliga är.... jag längtar redan nu till imorgon, cykel kl 11.00!
Hur trött jag än är just nu så känner jag en sån himla pepp på träning, en mycket härlig känsla!!! Måste vara all energi jag fått idag av mina duktiga kollegor!
Så kom gärna å cykla med mig imorgon, kommer bli fullt ös!
 
Så.... för att sammanfatta dagen:
GRYMMA instruktörer, HÄRLIGA pass = massor av INSPIRATION & PEPP! 
 
FRISKVÅRDSKOMPANIET 2013 - here we go! 
//Jossan
 

Kommentarer

  • Berit k säger:

    Vilken härlig dag ni har haft =)

    Svar: Jaaa, den var verkligen toppen... men de känns i kroppen nu vill jag lova =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-01-19 | 20:30:48

Kommentera inlägget här: