Friskvårdskompaniet

Längtar I H J Ä L mig!!!!!

Kategori: Allmänt

På fredag då sticker vi!!
 
 
Är så laddad på träning nu måndag, tisdag, onsdag och torsdag så jag DÖR!!! Sedan blir det vila fredag och sen, shit alltså, LÖRDAG OCH SÖNDAG KOMMER BLI AWESOME!!!! :D 96 klasser att välja på, därav bland annat Bodycombat 55, Global Yoga, GRIT och Bodypump 85!! L Ä N G T A R =)
 
Har som sagt tänkt ladda upp ordentligt med mycket träning under veckans första dagar, såhär ser schemat ut:
 
MÅ: löpning, yoga och cykel
TI: bodystep och bodycombat
ON: bodycombat och nått mer, men vet inte vad???
TO: löpning(missade förra veckan så ska ta igen det nu, är det nyårslöfte så är det nyårslöfte ;) ) och bodycombat
 
Blev mycket combat pga extrapass och företagspass, men vad gör det lixom, det är ju så himla kul ;)
 
Har som sagt ett frågetecken där på onsdag...har inte riktigt bestämt vad jag ska köra då! NÅTT FÖRSLAG? =)
 
Sedan blir det VILA PÅ FREDAG!
 
Hur ser eran tränignsvecka ut??
 
Avslutar detta inlägg med bilden nedan. Som sagt, säger man det VARJE dag är det ju inte så bra... Men ikväll säger då jag det... att IMORGON då kör vi! För nu - SÖNDAGSMYS =)
 
 
// Tina
 
 
 
 

Kommentarer

  • Zandra säger:

    Jag är också så sjukt laddad! Jag hade tänkt lägga upp min träning på liknande sätt, mycket i början och vila på fredag. MEN någon har försatt mig i en förkylning, passande?! Är jag inte frisk till helgen vet jag inte vad jag tar mig till...

    Svar: Nej zandra!! Hoppas verkligen inte det blir värre! Bara att kurera sig så mycket som det går =) L Ä N G T A R!! =) Kram! // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-01-28 | 19:53:57
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com

Kommentera inlägget här: