Friskvårdskompaniet

Ooooooonsdag!

Kategori: Allmänt

 
Onsdag... idag... IGEN!!! Den här veckan har verkligen bara sprungit iväg.... men tiden går väl fort när man har roligt, visst är det så?
Idag blir det träning med 3 av mina PT-kunder! Sen väntar ett combat-pass! Med skräckblandad förtjusning ser jag framemot träningen ikväll ;p det är ju såååå kul.... men lite nervöst eftersom jag kört releasen så sällan =/
 
Ni glömmer väl inte att köpa biljett till MEDLEMSFESTEN! Jag skulle inte vänta allt för länge om jag var ni... det är ganska många som redan köpt, och det är begränsat antal!!!
Det kommer bli hur kul som helst tror jag.... det har då varit riktigt trevlig de tidigare festerna! Det är så kul att umgås lite annorlunda... här i huset hänger vi ju tillsammans varje dag, därför vill vi i personalen så gärna träffa er en helt vanlig kväll!
Ni som varit med förr, har ni haft kul?
 
Ha de gott =)
//Jossan

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det fixar du galant. Om du kommer av dig så får du ta hjälp av någon på första raden.

    Svar: Ja, precis, jag får göra de!!! =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-01-23 | 13:10:45

Kommentera inlägget här: